Reklamacje oraz uwagi dotyczące nieprawidłowego funkcjonowania Serwisu nacito.pl prosimy przesyłać w formie elektronicznej na adres kontakt@nacito.pl
Firma przyjmuje wszelkie reklamacje związane z: niewykonaniem zamówienia, opóźnieniem, zagubieniem, uszkodzeniem lub ubytkiem przesyłki. Wszystkie reklamacje realizowane są poprzez Serwis nacito.pl .
Wszelkie reklamacje dotyczące stwierdzonego ubytku lub uszkodzenia Przesyłki, prosimy zgłaszać pisemnie w terminie 7 dni od daty odbioru przesyłki. Reklamacje dotyczące opóźnienia w doręczeniu przesyłki lub niezrealizowania zamówienia należy składać w terminie 14 dni od daty nadania przesyłki.
Zgłoszenie reklamacyjne należy wysłać listem na adres:
HUGO Jacek Sokołowski
ul.Obrzeżna
41-400 Mysłowice
lub w formie elektronicznej
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać komplet dokumentów, tj:
Wypełniony protokół reklamacyjny .
List przewozowy lub Etykietę.
Dokument potwierdzający wysokość szkody (np. faktura VAT za zakup lub naprawę, kalkulacja kosztów wytworzenia, kosztorys naprawy);
Protokół szkody – spisany przy odbiorze Przesyłki w obecności Kuriera, podpisany przez obie strony albo dokładny opis szkody – w przypadku stwierdzenia wystąpienia szkody po odbiorze Przesyłki od Kuriera.
Zasady składania, przyjmowania oraz rozpatrywania reklamacji dostępne są w §11 Regulaminu.
